Ha en skön lucia. Snart börjar ljuset på riktigt återvända!
| Förr än du anar sitter vi där igen. Nedanför Klosterviken och önskar man hade modet att hoppas från tio meter på nytt. (Jodå, det har skett två gånger i mitt liv – första och sista!) |
| Förr än du anar sitter vi där igen. Nedanför Klosterviken och önskar man hade modet att hoppas från tio meter på nytt. (Jodå, det har skett två gånger i mitt liv – första och sista!) |
Sommarängens midsommarstång på Kökar är en fest för gammal och ung, en förmiddag som påminner om varför traditioner är nödvändiga. Stången k...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar